Som en Miquel Allés Coll de l'institut IES Biel Martí, he hagut de fer aquest blog per la classe optativa d'informàtica de 4t ESO, aquest curs esper aprendre moltes coses noves sobre la informàtica, fer un blog és una de les eines que empraré a utilitzar bé.
#InformàticaRules
ResponderEliminarMiki guapo!
ResponderEliminarEste comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
EliminarEste comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Eliminar#InfoMola
ResponderEliminar